FÖRLÅT!!!!

Hejsan alla läsare!!! Sorry, sorry, sorry, sorry!!!!!!! Det var inet meningen, men på nåt sätt så har det blivit jättekonstigt!! Jag skrev att jag chattar med min kompis ebba EN gång, men det kom upp typ 6 gånger här på bloggen!! ?? Aja, sorry!!! Och Bellan (bello) ville att jag skulle kalla henne Bello i stället haha!!! <3 :) Första dan i skolan idag då!! va rätt kul, men det är ju aldrig kul att komma tillbaks till ett sånt ställe!!! Men det var rätt nice för vi började klockan 9 och slutade kl. 1!! <3 :) Det var Niceee :) Efetråt var jag och Dina på liljeholmstorget...hon skulle köpa nån typ skrivbok..den var SKIIIIIITCOOOOL!! haha Lyssnar på Avril, såklart!!! Jag har gjort en spellista på spotify, med ALLA Avrils låtar!! haha typ iaf :) Nu ska jag göra nåt annat... :) Om ni har bilddagboken så heter jag JensansFlickah Om ni har facebook så hetr jag Kajsa Halldén :) Har ni inget av det så se till att FÅ DET!!! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0