Hellooo!!!!

Hej förlåt, det var ett tag sen!!! Men jag har inte haft tid!!! I lördags hade jag, Ebba, Dina, Saga och Felicia ett typ pyjamasparty, hemma hos Felicia :) Det var jätte kul!!! Vi har haft det förrut men det var typ ett år sen!!! Vi åt god mat och tittade på hela Solsidan (förra säsongen) Det var kul!! :) På lördagen var jag på Jennifers kalas!! <3 Det var på laserfortetoch det var jätte kul!!!! Ni kanske har varit där, men det är iaf ett sånt ställe där man går in i olika rum, och man typ gör grejer, som klättrar på väggar (typ) eller kryper in i hål och ska hitta knappar, ta sig under och över laserstrålar, knäcka koder osv... :) Och idag har jag varit sjuk :( Jag och mamma var på vårdcentralen i Liljeholmen och kollade varför jag är så kort. Jag fick ta prover oc sånt och jag ska dit om ett tag och ta typ röntkenbilder (stavning) ja, ja nu har jag skrivit lite!!! vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0